Mistä voisi lainata kirjan "Hyvä vihollinen : huumausainepolitiikka Pohjolassa / Nils Christie, Kettil Bruun ; " ? Helmetin mukaan ei saatavilla, mutta voiko…

Kysytty

Mistä voisi lainata kirjan "Hyvä vihollinen : huumausainepolitiikka Pohjolassa / Nils Christie, Kettil Bruun ; " ?

Helmetin mukaan ei saatavilla, mutta voiko pk-seudun ulkopuolelta lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa löytyy useampikin kappale Helsingin yliopiston pääkirjastosta Kaisa-kirjastosta, johon kaikilla on käyttöoikeus.

Kirja löytyy kyllä muualtakin Suomesta muutamasta kirjastosta ja siitä on mahdollista tehdä kaukopalvelutilaus, joka Vantaalla maksaa 7 euroa. Kaukopalvelutilauksen voi tehdä joko HelMetin sivulla http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu tai kirjastossa paikan päällä.