Tarvitsisin hyviä nuottikirjoja suosituimmista uudemmista ja vanhemmista pop- ja rock- lauluista. Sekä ulkomaisia että kotimaisia biisejä haetaan bändikäyttöön…

Kysytty

Tarvitsisin hyviä nuottikirjoja suosituimmista uudemmista ja vanhemmista pop- ja rock- lauluista. Sekä ulkomaisia että kotimaisia biisejä haetaan bändikäyttöön. Kotimaisista esim. Emmi, Maija Vilkkumaa, Irina.. Mutta laidasta laitaan monipuolista keikkamatskua haetaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kopioi seuraava osoite selaimesi osoitekenttään, niin saat listan kuluvan vuosikymmenen suomalaisista rock- ja popnuoteista. Nuotin nimeä klikkaamalla saat auki julkaisun tiedot, joista käy ilmi, mitä kappaleita julkaisu sisältää.

http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=%28s%3Ahitit+or+popmusiikki+or…

Seuraavasti osoitteesta saat listan 1990-luvun ja 2000-luvun hittikokoelmista:

http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=hitit+kokoelmat+nuotti+%281990….

Voit tehdä varauksen kiinnostavista nuoteista joko nettisivulla tai puhelimitse. Tervetuloa myös selailemaan nuotteja esim. Leppävaaran kirjaston hyllystä.