Onko nuottikirjaa jossa on nuotit laululle Tuulilasin nurkkaan?

Kysytty

Onko nuottikirjaa jossa on nuotit laululle Tuulilasin nurkkaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, tällainen nuottikirja on tilattu kirjastoon, mutta sitä ei ole vielä saatu meille. Kyseessä on uusi julkaisu, ja jos hyvin käy, se tulee meille noin kuukauden kuluessa. Siihen on kuitenkin jo jätetty kolme ennakkovarausta, joten jos haluat lainata tämän nuottikokoelman, Sinunkin kannattaa jättää varaus (1 euro) tai sitten odottaa, kunnes varausjonossa olevat ovat sen ensin lainanneet.

Julkaisun nimi on Suomipop 2007, ja sen kustantaja on F-Kustannus ja julkaisuvuosi siis 2007. Kokoelman on toimittanut Ari Leskelä.

ISBN 978-952-461-121-3

ISMN-TUNNUS M-55008-147-5