Otsikko
Tarvitsisimme vinkkejä kirjoista, jotka käsittelevät sisäistä markkinointia. Tarvitsemme teoriapohjaa ammattikorkeakoulun lopputyöhön.

Kysytty

Tarvitsisimme vinkkejä kirjoista, jotka käsittelevät sisäistä markkinointia. Tarvitsemme teoriapohjaa ammattikorkeakoulun lopputyöhön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisissä kirjastoissa ei käytetä asiasanaa ”sisäinen markkinointi”. Sen sijaan ammattikorkeakoulujen kirjastoissa ja yliopistokirjastojen yhteistietokannassa Lindassa tämä asiasana on käytössä, joten helpoiten löydätte materiaalia omaan työhönne hakemalla näistä tietokannoista. Laajimman tuloksen saatte käyttämällä tarkennettua hakua ja laittamalla toiseksi hakuehdoksi ”sisäinen” ja toiseksi ”markkinointi”. Saadusta viitelistasta voitte sitten tarkistaa, löytyykö kirjaa mahdollisesti myös Oulun kaupunginkirjastosta tai Oulun yliopiston kirjastosta. Kirjoja voi myös kaukolainata muista kirjastoista, jos paikkakunnalta ei löydy. Varmuuden vuoksi voitte hakea myös sanoilla ”internal” ja ”marketing”. Huomatkaa myös, että Oulun ammattikorkeakoulussa ja Oulun yliopistossa on tehty tuoreita opinnäytteitä sisäisestä markkinoinnista. Niiden lähdeviitteistä voi löytyä aiheeseen liittyviä keskeisiä teoksia.