Tarvitsen lauluja, joissa lauletaan Katjasta. Mahdollisesti myös Katjuusa ym. versiot nimestä riittävät. Saisinko mahdollisimman pitkän listan, kiitos!

Kysytty

Tarvitsen lauluja, joissa lauletaan Katjasta. Mahdollisesti myös Katjuusa ym. versiot nimestä riittävät. Saisinko mahdollisimman pitkän listan, kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viihdemusiikin Ystävien Seura ry:n verkkosivuilta http://www.hypermedia.fi/VYS/ voit valita kohdan Luettelot ja linkit. Sieltä löytyy luettelo naisennimilauluista, esim laulut Katja, Karjalan Katjuusa sekä Katjusha.