Tarvitsen kirjailija Sofi Oksasesta mahdollisimman paljon tietoa (mm. syntymäaika, elämän historia, miten ryhtyi kirjalijaksi jne.)

Kysytty

Tarvitsen kirjailija Sofi Oksasesta mahdollisimman paljon tietoa (mm. syntymäaika, elämän historia, miten ryhtyi kirjalijaksi jne.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sofi Oksasesta saa tietoa hänestä kirjoitetuista lehtiartikkeleista,joissa kerrotaan hänen elämänvaiheistaan ja kirjailijakuvastaan.
Lehtiä saa lainaksi useista pääkaupunkiseudun kirjastoista, voit tarkistaa kirjastot pääkaupunkiseudun yhteisestä tietokannasta:
http://www.helmet.fi/

Seuraavissa lehdissä on artikkeleita:
AVOTAKKA 2004 NRO 9b, s. 122 : Grön,Nette: Kirjailijan kammiossa.

HIIDENKIVI 2004, NRO 2 s.39-40 : Ropponen, Ville: Stalinin lehmät syö valtarakenteita.

ANNA 2003, NRO 41, s.8-11 : Halmekoski, Tuija: Esikoiskirjailia Sofi Oksanen: tukevasti marginaalissa

KAJASTUS 2003, NRO 4-5, S.23-25: Hänninen, Jera:Kosketuspintaa etsimässä.