Otsikko
Tarvitseeko Celia-kirjaston rekistöröitymiseen ja käytön opastukseen varata aika?kiitos.

Kysytty

Hei,tarvitseeko Celia-kirjaston rekistöröitymiseen ja käytön opastukseen varata aika?kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kauniaisten kirjastosta kerrottiin, että nyt heinäkuun aikana heillä ei ole mahdollisuutta rekisteröimiseen ja opastukseen. Elokuusta alkaen kannattaa ottaa yhteyttä etukäteen kirjastoon joko puhelimitse (09-505 6400) tai sähköpostitse (kirjasto​@kauniainen​.fi).

Heinäkuun aikana voi rekisteröityä ja saada opastusta esim. Sellon kirjastossa Espoossa. Kannattaa soittaa ja sopia aika etukäteen, puh. 09-816 57603.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Sellon_kirjasto/Yhteys…