Otsikko
Voiko teiltä saada tulostettuna A3 kokoisena Kouvolan sanomat 03.05.2001 päivältä? Miten toimin, jos saa? terveisin

Kysytty

Voiko teiltä saada tulostettuna A3 kokoisena Kouvolan sanomat 03.05.2001 päivältä? Miten toimin, jos saa?
terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillälehdet ovat mikrofilmattuina ja ne ovat kyllä tulostettavissa. Te voitte varata ajan meidän sukututkimukseen tarkoitetulle tietokoneelle, jossa on yhdistettynä mikrofilmin lukulaite ja siitä saatte lehden tai siitä teille tarpeellisen osan tulostettua. Meillä yksi mustavalkoinen A3-tuloste maksaa euron.