Tänään kysyttiin, kenen kirjoittama on runo Surulla on aikansa. Runo alkaa sanoilla On toki hyvä muistuttaa. Tämä runo on ollut Runoraadissa tänä syksynä.

Kysytty

Hei. Tänään kysyttiin, kenen kirjoittama on runo Surulla on aikansa.
Runo alkaa sanoilla On toki hyvä muistuttaa.

Tämä runo on ollut Runoraadissa tänä syksynä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Surulla on aikansa -runon on kirjoittanut Hanna Ekola. Se löytyy esimerkiksi hänen kirjastaan Otan osaa (Sley-kirjat, 1996).

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Löytyy myös kokoelmasta Hanna Ekola: Sano suruasi rakkaudeksi (Aurinkokustannus 2011)