Tämän vuoden jossain numerossa oli lapselle lapin neule ja 4-tuulen hattu, neulottu. valkosella pohjalla. mikähän lehti on kyseessä??

Kysytty

tämän vuoden jossain numerossa oli lapselle lapin neule ja 4-tuulen hattu, neulottu. valkosella pohjalla. mikähän lehti on kyseessä??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suuren käsityölehden numerossa 3/2007 on ohjeet lapinneuleen tekemiseen. Ohjeessa oleva neule on kuitenkin sinipohjainen. Lisäksi lehdessä on ohjeet myssyn ja damaskien tekemiseen. Olisiko tämä mahdollisesti tarkoittamasi neule? Pääkirjaston lehti on tällä hetkellä lainassa, mutta Ojamolla se näyttää olevan hyllyssä, josta voimme sen tilata halutessasi.