Tein yhden sukan jonka kuviona oli keltaisia tähjtiä ja varressa punavalkoraitainen majakka. en kuollaksenikaan muista mistä tuon ohjeen otin, kirjasta vai…

Kysytty

tein yhden sukan jonka kuviona oli keltaisia tähjtiä ja varressa
punavalkoraitainen majakka.
en kuollaksenikaan muista mistä tuon ohjeen otin,
kirjasta vai netistä. voisitteko auttaa kirjan / lehden / nettiohjeen
löytämisessä, toinen sukka puuttuu.

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla Majakkasaari -niminen neuleohje kirjasta Villasukkia Strömsöstä? Kirjaa on lainattavissa Helmet-kirjastoista, voit tarkistaa saatavuuden täältä. Ohjeen sukassa on majakan yläpuolella on keltaisia tähtiä ja jalkaosassa purjeveneitä.