Tällaista laulua etsin anna anna kulta aina parastasi anna siinä kelli vierelläni usko vain on hyvä näin siks tyttö pieni mitä puheista sä piittaat mitäs…

Kysytty

Tällaista laulua etsin anna anna kulta aina parastasi anna siinä kelli vierelläni usko vain on hyvä näin siks tyttö pieni mitä puheista sä piittaat mitäs vuosista kun oomme vasta kuudenkymmenen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä on Seppo Niemen laulu Anna Anna, jota on esittänyt mm. oululainen Express-yhtye. Löytyy Youtubestä. Fono.fi:stä löytyy mainintoja myös muista esittäjistä ja levyistä, joista kappale löytyy http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=anna+anna