Tahtoisin löytää runon joka kertoo kuinka ihmiset lähtevät pirteistään ulos toukokuun koittaessa. Voi olla Aale Tynnin runo, mutta en ole ihan varma. Kiitos!

Kysytty

Hei!
Tahtoisin löytää runon joka kertoo kuinka ihmiset lähtevät pirteistään ulos toukokuun koittaessa. Voi olla Aale Tynnin runo, mutta en ole ihan varma.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähetimme kysymyksesi edelleen, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Jospa joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi runon! Ilmoitamme heti kun/jos saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan joku lukijoistamme?