Taas! Olikos Olli pakinoinut sekuntikelloista ja onnettomista ajanottajista? Saisikohan tarinan hyppysiinsä? Keskikoulun lukukirjassa se pakina oli, mutta…

Kysytty

Hei, taas!
Olikos Olli pakinoinut sekuntikelloista ja onnettomista ajanottajista?
Saisikohan tarinan hyppysiinsä? Keskikoulun lukukirjassa se pakina oli, mutta kirjaa ei enää ole.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ollin pakina sekuntikelloista ja onnettomista ajanottajista on kirjassa Keskikoulun lukukirja 2. Pakinan nimi on Sekuntikellot. Kirja löytyy Jyväskylän kaupunginkirjastosta, pääkirjaston varastosta.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Löytyy: Ystäväni ja huonetoverini Kalle Niemeläinen-teoksesta.