Otsikko
Haen Ollin pakinaa joka käsittelee Hamletia. Mistä pakinakokoelmasta tällainen löytyisi?

Kysytty

Haen Ollin pakinaa joka käsittelee Hamletia. Mistä pakinakokoelmasta tällainen löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan kaikkia Ollin pakinakokoelmia ei kirjastostamme löytynyt, mutta ainakin Puusta tyveen -kokoelmassa vuodelta 1947 löytyy pakina Teatteriaapinen, jossa käydään teatterisanastoa läpi ja kohdassa H. löytyy säe: Hamlet näki aavehaamun koittehessa aamun, näyttelijä kehno tekee Hamletista haamun.