Etsin Ollin eli Väinö Nuortevan pakinaa "Vihainen". Muistan sen lapsuudestani lähes ulkoa, mutta haluaisin tarkistaa muutamia kohtia. Lähiseutujen kirjastoista…

Kysytty

Etsin Ollin eli Väinö Nuortevan pakinaa "Vihainen". Muistan sen lapsuudestani lähes ulkoa, mutta haluaisin tarkistaa muutamia kohtia. Lähiseutujen kirjastoista ei ole löytynyt. Osaatteko kertoa, missä julkaisussa kyseinen pakina on ollut?

Vastaus

Vastattu

Vihainen sisältyy Ollin vuonna 1960 ilmestyneeseen pakinakokoelmaan Peukalokyyti.