Otsikko
Taas ja hyvää naistenpäivää! Klassista värikkäästi-ohjelman biisejä löytyi YouTubesta. Kiitos edellisestä viestistä. Asiasta kukkaruukkuun: tiedättekö sopraano…

Kysytty

Hei taas ja hyvää naistenpäivää!

Klassista värikkäästi-ohjelman biisejä löytyi YouTubesta. Kiitos edellisestä viestistä.

Asiasta kukkaruukkuun: tiedättekö sopraano Emma Shapplinin? Mistäköhän hänen laulunsa kertovat? En nimittäin itse ymmärrä italiaa enkä kreikkaakaan.

Mistäköhän tää video kertoo? Alla linkki.

https://youtu.be/IjTbrmbRDg8?si=CW3gzuQOn1ZBmICg

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linkitetystä laulun "Spesso, Sprofondo" sanoista löytyy englanninkielinen käännös Lyrics Translate -sivustolla. Ainakin kappaleen alku tuntuu viittaavan Sapfon runoon.

Samalta sivustolta löytyy käännöksiä muidenkin Shapplinin laulujen sanoista.