Olen unohtanut laulun nimen!! Kun olin pieni kuuntelin isän kanssa vanhempia suomalaisia lauluja. Yksi laulu kummittelee mieltä, mutta en millään muista sen…

Kysytty

Olen unohtanut laulun nimen!!
Kun olin pieni kuuntelin isän kanssa vanhempia suomalaisia lauluja. Yksi laulu kummittelee mieltä, mutta en millään muista sen nimeä tai sanoja. Musiikkovideossa on kaksi cowboyta jotka tappelevat naisesta ja lopuksi molemmat kuolevat. Laulussa laulaa kaksi miestä...sanat olivat "verenpunainen taivas..." en muista muuta. Tietääkö/muistaako joku laulun nimen?

Vastaus

Vastattu

Tämä on Eppu Normaalin Balladi kaiken turhuudesta, levyltä Aku ja köyhät pojat (1983). Tuo kaksintaisteluvideokin näyttäisi Youtubesta löytyvän.