Suomennetaanko Knausgårdin Taisteluni-sarjan viimeiset osat?

Kysytty

Suomennetaanko Knausgårdin Taisteluni-sarjan viimeiset osat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Karl Ove Knausgårdin Taisteluni-sarjan suomalaiselta kustantajalta Likeltä kerrottiin, että sarjan viides osa julkaistaan suomeksi toukokuussa 2015. Kuudennen osan suomennos julkaistaan tämän hetkisen suunnitelman mukaan siitä vuosi eteen päin. Koska sarjan kuudes on hyvin laaja, on mahdollista, että se julkaistaan vasta alkusyksyllä 2016. Tämän tarkempia tietoja kustantajalta ei pystytty vielä kertomaan.

Like Kustannus Oy
https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI