Otsikko
Stephen Cranen runon "In the Desert" suomennos. Google-haku johdatti Lahden kaupunginkirjaston runotietokantaan, jonka tiedoissa sanotaan, että Juhana Rossin…

Kysytty

Stephen Cranen runon "In the Desert" suomennos.

Google-haku johdatti Lahden kaupunginkirjaston runotietokantaan, jonka tiedoissa sanotaan, että Juhana Rossin suomennos "Aavikolla" on ilmestynyt Parnasson vuoden 2004 numerossa 3 sivulla 20.

Onko tämä ainoa julkaistu suomennos ko. runosta ja mitä kautta siihen mahtaisi päästä käsiksi?

Vastaus

Vastattu

Kyllä Parnassossa julkaistu Juhana Rossin käännös vaikuttaa olevan ainoa Cranen runosta tehty suomennos.

Parnasson vanhat vuosikerrat ovat luettavissa Tampereen kaupunginkirjaston pääkirjastossa.