Otsikko
Saisinko runon ja tekijän, menee jotenki: Merkillistä, että tässä tuntuisi olevan kuin käden ulottuvilla jokin toinen tapa elää, viisaampi,,,? mutta minä en…

Kysytty

Hei,

saisinko runon ja tekijän, menee jotenki:
Merkillistä, että tässä tuntuisi olevan kuin käden ulottuvilla
jokin toinen tapa elää,
viisaampi,,,?
mutta minä en anna periksi ja taivu
jokin toinen tapa
mutta minä itsepintaisesti olen juuri näin.

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Runo löytyy Markku Lahtelan kokoelmasta Muistiinpanoja (Gummerus, 1981).

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olin juurikin samaa hakemassa. Olen kirjoittanut muistiin tuon lauseen, jopa kirjoittajan nimen ja tuon vuoden. Ja miltä kirjan sivulta se löytyy. Mutten kirjan nimeä :-)