Sain Jyväskylän yliopiston taidehistorian laitokselta vinkin, että Helsingissä olisi tehty pro gradu-tutkielma aiheesta Charles Bassi (Suomen…

Kysytty

Hei,
sain Jyväskylän yliopiston taidehistorian laitokselta vinkin, että Helsingissä olisi tehty pro gradu-tutkielma aiheesta Charles Bassi (Suomen intendenttikonttorin ensimmäinen arkkitehti 1810).
Löytyykö teiltä? Tulen aamupäivällä tutustumaan uuteen kirjastoon ja voin samalla kysyä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston Taidehistorian laitokselta valmistui vuonna 1975 pro gradu -tutkielma:

Charles Bassin intendentinkauden alttarilaitteet / Lasse Ojonen

Gradu on mikrotallenteena luettavissa Helsingin yliopiston uudessa Kaisa-talossa:

http://www.helsinki.fi/kirjasto/kirjasto/ota-yhteyttae/