Otsikko
Saaks vaik 1-vuotias lapsi kirjastokortin? Onko kirjastokortilla ikärajaa?

Kysytty

Saaks vaik 1-vuotias lapsi kirjastokortin? Onko kirjastokortilla ikärajaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen kirjastokortin hankkimisessa ei ole olemassa ikärajaa. Alle 15-vuotiaan korttiin tarvitaan kuitenkin täysi-ikäinen henkilö takaajaksi. Takaaja on vastuussa lapsen kortilla lainatusta aineistosta. Osoitteesta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastokortti/ löytyy lisää tietoja kirjastokortista.