Saako teille esittää toiveita uusien kirjojen hankinnasta? Löytyykö valikoimista tai onko mahdollista hakkia The subtle power of spiritual abuse? Työskentelen…

Kysytty

Saako teille esittää toiveita uusien kirjojen hankinnasta? Löytyykö valikoimista tai onko mahdollista hakkia The subtle power of spiritual abuse? Työskentelen lastensuojelussa missä lestadiolaisuuden nurja puoli kohdataan. Voisi olla hyödyllinen hankinta Oulun seudulle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoille voi esittää hankintaehdotuksia tämän linkin kautta http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus. Useimmissa kirjastoissa on mahdollista tehdä ehdotuksia myös ns. tiskillä paperisilla lomakkeilla, mutta netti on tässäkin yleistymässä.

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu on nimensä mukaisesti tietopalvelua, emme hoida suoraan kirjastoille itselleen kuuluvia käytännöllisiä asioita. Yhteydenotto omaan kirjastoon on yleensä myös paljon nopeampi tapa saada asia selville ja eteenpäin. Kyllä meille saa esittää hankintatoiveita, mutta kauttamme ne eivät etene ainakaan yhtä hyvin kuin oman kirjaston kautta.

Heikki Poroila