Otsikko
Saako tätä kirjaa lainattua mistään ja jos saa, mitä maksaa. COLOR ATLAS OF VETERINARY ANATOMY, VOLUME 3, THE DOG AND CAT Sivumäärä: 540 Kirjoittaja: Done,…

Kysytty

Saako tätä kirjaa lainattua mistään ja jos saa, mitä maksaa.

COLOR ATLAS OF VETERINARY ANATOMY, VOLUME 3, THE DOG AND CAT
Sivumäärä: 540
Kirjoittaja: Done, Stanley H.; Goody, Peter C.; Evans, Susan A.; Stickland, Neil C.
Kustantaja: Mosby
Kirjan kieli: Englanti
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 2. painos
Julkaisuvuosi: 2009 (lisätietoa)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston kirjaston kokoelmissa on tätä kirjaa aikaisempi painos vuodelta 1996.
Vuoden 2009 painos löytyy esim.Tanskasta.
Kaukolainapyynnön voi tehdä Turun kaupunginkirjaston sivulta
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=1644
Kannattaa otta huomioon, että kyseessä voi olla käsikirjaston aineistoa, jolloin kirjaa ei ehkä ollenkaan laintata tai sitten sen saa lainaksi vain lukusalikäyttöön meidän kirjastossamme.
Kaukolainamaksua peritään meidän kirjastossamme 4 e. Lähettävä kirjasto määrää siihen lisäksi omat hintansa, esim. Suomen yliopistokirjstot ottavat lainoistaan n. 5-10 e.