Saako Raision kirjastoon tuoda omia käytettyjä kirjoja? Olisi kiva saada ne kiertoon kun omassa kirjahyllyssä ei ole enää tilaa.

Kysytty

Hei, saako Raision kirjastoon tuoda omia käytettyjä kirjoja? Olisi kiva saada ne kiertoon kun omassa kirjahyllyssä ei ole enää tilaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raision kirjaston aulassa on kottikärry, johon asiakas voi tuoda kerrallaan pienen määrän hyväkuntoisia kirjoja, korkeintaan 15 kirjaa kerralla. Jos kärryä ei löydy, kysykää neuvonnasta sen sijaintia.