Löytyykö Hella Vuolijoen näytelmäsarjaa Niskavuori kirjana?

Kysytty

Hei,

löytyykö Hella Vuolijoen näytelmäsarjaa Niskavuori kirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy nimellä Niskavuori. Se sisältää näytelmät "Niskavuoren nuori emäntä", "Niskavuoren Heta", "Niskavuoren naiset", "Niskavuoren leipä" ja "Entäs nyt,Niskavuori?" Kirja on ilmestynyt v. 2001 "Kirja kerrallaan" -julkaisuna.
Kirjaa on jonkin verran myös Pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmissa.Sijainnit ja saatavuuden voit tarkistaa osoitteesta: http://www.helmet.fi