Tuleeko kirjastoihin leena lehtolainen. henkivartija sekä taavi soinivaara kriitinen yhteys kirjat ovat uutuus kirjoja

Kysytty

hei tuleeko kirjastoihin leena lehtolainen. henkivartija sekä taavi soinivaara kriitinen yhteys kirjat ovat uutuus kirjoja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taavi Soininvaaran teosta "Kriittinen tiheys" on tilattu Vantaan kaupungin kirjastoihin 15 kappaletta ja kaikkiin HelMet-kirjastoihin yhteensä 109 kappaletta. Vastaavasti Leena Lehtolaisen teosta "Henkivartija" on tilattu Vantaan kaupungin kirjastoihin 24 kappaletta ja kaikkiin HelMet-kirjastoihin yhteensä 185 kappaletta. Huomasin myös, että Vantaan kaupunginkirjaston tilaamat kappaleet Henkivartijasta on vastaanotettu tänään (7.8.2009) ja ovat lainattavissa piakkoin. Ajantasaiset tiedot Vantaan, Helsingin, Espoon ja Kauniaisten kaupunginkirjastojen valikoimista löydätte HelMet-verkkokirjastosta http://www.helmet.fi).