Onko missään kirjastossa pääkaupunkiseudulla Jann Wennerin kirjaa Lennon muistelee (tietääkseni vuodelta 1973)tai sinä vuonna käännetty suomeksi.Pohjautuu…

Kysytty

Onko missään kirjastossa pääkaupunkiseudulla Jann Wennerin kirjaa Lennon muistelee (tietääkseni vuodelta 1973)tai sinä vuonna käännetty suomeksi.Pohjautuu käännökseen Rolling Stone-lehden pitkään haastatteluun.
Mistähän löytäisin ko kustantajan...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi teos on suomennettu ja ilmestynyt v. 1973. Lennon, John: Lennon muistelee / haastattelijana Jann Wenner, suom. Markku Into,Tammi,Helsinki,1973. Alkuteos: Lennon remembers. Kirjan saatavuuden pääkaupunkiseudulla näet nettiosoitteessa http://www.libplussa.fi Helsingin pääkirjaston varaston kappale on tällä hetkellä lainassa, kaksi Espoon kappaletta näyttävät olevan hyllyssä (Laajalahden ja Karhusuon kirjastot). Painotit kysymyksessäsi kustantajaa, se oli siis Tammi.