Otsikko
Runo: Älkää te minua vielä sinne vanhainkotiin, kun itse pääsen kynnyksen yli. Teksti on muistaakseni Noposen. En ole aivan varma lauseesta, mutta tuo ajatus…

Kysytty

Runo: Älkää te minua vielä sinne vanhainkotiin, kun itse pääsen kynnyksen yli. Teksti on muistaakseni Noposen.

En ole aivan varma lauseesta, mutta tuo ajatus siinä on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi! Ilmoitamme heti mikäli vain saamme sieltä vastauksen!

Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista kyseistä runoa?