Miten jatkuu Eeva Kilven runo, joka alkaa: ”Kiitos, että elit, että olit, että annoit meille elämän esikuvan...”? Mistä teoksesta löytäisin sen?

Kysytty

Miten jatkuu Eeva Kilven runo, joka alkaa: ”Kiitos, että elit, että olit, että annoit meille elämän esikuvan...”? Mistä teoksesta löytäisin sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katkelma on runosta, joka sisältyy Eeva Kilven teokseen Kuolinsiivous (2012, s. 42). Runo alkaa riveillä "Niin meiltä ei voida/ enää mitään pois ottaa.. (---)".