Eeva Kilvellä on runo, joka liittyy jouluun ja eläinten oikeuksiin, siihen miten eläimet ovat kahlehdittuja ja tarvitsevat vapautta ym. Mikä runo on kyseessä?

Kysytty

Hei, Eeva Kilvellä on runo, joka liittyy jouluun ja eläinten oikeuksiin, siihen miten eläimet ovat kahlehdittuja ja tarvitsevat vapautta ym. Mikä runo on kyseessä ja missä kokoelmassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Eeva Kilven runo Legenda kokoelmasta Animalia (1987). Runon voi lukea myös esimerkiksi teoksesta Eeva Kilpi: Perhonen ylittää tien : kootut runot 1972-2000 (2008)

Saat runon sähköpostiisi.