Richard Yates, Revolutionary Road. Eikö kirjastosta tosiaankaan löydy suomenkielistä painosta?

Kysytty

Richard Yates, Revolutionary Road. Eikö kirjastosta tosiaankaan löydy suomenkielistä painosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos on vasta ilmestynyt suomeksi käännettynä ja se on kyllä tilattu kirjastoihin, mutta ei ole vielä saapunut. Kyllä se pian tulee. Sitten kun kirjaa löytyy kirjastoista voitte varata sen netistä osoitteesta http://www.helmet.fi kirjastokortin numeron ja henkilökohtaisen tunnusluvun avulla (tunnusluvun saa kirjastosta)