Otsikko
Remeksen kirjassa Itäveri on kohta "rajat railona aukes, edessä Aasia, itä".Jäi vaivaamaan, mistä se on. Tuli mieleen Yrjö Jylhän runot, mutta en löytänyt…

Kysytty

Remeksen kirjassa Itäveri on kohta "rajat railona aukes, edessä Aasia, itä".Jäi vaivaamaan, mistä se on. Tuli mieleen Yrjö Jylhän runot, mutta en löytänyt. Mikä mahtaisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon nimi on Rajalla ja sen on kirjoittanut Uuno Kailas.