Onko olemassa yhtä kirjaa, joka auttaisi minua selviytymään taloushallinnon ammattitutkinnon näyttökokeesta; alueet mm. palkkahallinto, kirjanpito, osto- ja…

Kysytty

Onko olemassa yhtä kirjaa, joka auttaisi minua selviytymään taloushallinnon ammattitutkinnon näyttökokeesta; alueet mm. palkkahallinto, kirjanpito, osto- ja myyntireskontra ...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Optio kirjasarjassa osissa Taloushallinto, Talouden toiminnot käsitellään lyhyesti palkkahallintoa, kirjanpitoa, ostoreskontraa. Em. teokset ovat vuodelta 1998. Samassa sarjassa on tulossa Talous ja kannattavuus, 2002. Tässä kirjassa on asiaa maksuliikenteestä, kirjanpidosta (alaotsikko reskontra), kannattavuudesta, rahoituksesta, budjetoinnista jne. Monet kirjastoluokan 69- teokset käsittelevät em. asioita, mutta kaikkien asioiden löytäminen samasta kirjasta on jo vaikeampaa. Mikäli haluat lisää aineistoa voit katsoa esim. Oulun kaupunginkirjaston tietokannasta http://oukasrv6.ouka.fi:8001 erillisillä asiasanoilla kirjanpito, palkkahallinto .