Onko Cesar Vallejon runoa "Heces " suomennettu? Mistä sen voisi löytää? Karkea suomennos alkaisi jotenkin: Tänä iltapäivänä sataa kuin ei koskaan ennen, enkä…

Kysytty

Onko Cesar Vallejon runoa "Heces " suomennettu? Mistä sen voisi löytää?
Karkea suomennos alkaisi jotenkin: Tänä iltapäivänä sataa kuin ei koskaan ennen, enkä minä halua elää....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runoa ei ollut Cesar Vallejon ainoassa suomennetussa runokokoelmassa Musta kivi valkoisen päällä. Sitä ei löytynyt myöskään latinalaisen runouden antologioista Näin ihminen vastaa ja Kello 0. Ainakaan käytettävissä olevin keinoin runolle ei löytynyt suomennosta.