Pystyykö ulkopaikkakuntalainen hankkimaan kuopion kirjaston kirjastokortin?

Kysytty

Pystyykö ulkopaikkakuntalainen hankkimaan kuopion kirjaston kirjastokortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi, asuinpaikkakunnalla ei ole merkitystä. Ota mukaan henkilöllisyystodistus korttia hakiessasi.

12 ääntä

Kommentit

Asuinpaikkakunnan pitää kai silti olla Suomessa? Näin kerrotaan usean muun kirjaston vastauksissa.