Pystyykö kirjaston asiakas saamaan mitenkään selville omaa lainaushistoriaansa...?

Kysytty

Pystyykö kirjaston asiakas saamaan mitenkään selville omaa lainaushistoriaansa...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joissakin kirjastoissa, ainakin pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa, on otettu käyttöön mahdollisuus tallentaa oma lainaushistoriansa. Asiakas aloittaa ja halutessaan lopettaa tallentamisen itse, muut asiakkaat tai henkilökunta eivät näe tallennuksia.

Tallentaminen alkaa, kun asiakas ottaa sen käyttöön, eli sitä aiempia lainoja ei kirjaston kautta ole mahdollista selvittää.

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k