Pystynkö varaamaan (eli tilaamaan omaan kirjastooni) lehtiä? Tiedän, ettei tuoreinta numeroa lainata mutta entäpä vanhemmat? Omaan kirjastooni ei tule Glorian…

Kysytty

Pystynkö varaamaan (eli tilaamaan omaan kirjastooni) lehtiä? Tiedän, ettei tuoreinta numeroa lainata mutta entäpä vanhemmat? Omaan kirjastooni ei tule Glorian Kotia ja se kiinnostaisi.

Vastaus

Vastattu

Kyllä, voit varata myös lehtiä Helmet-haussa.

Ohje:

Etsi haluamasi lehden nimeketiedot ja napsauta painiketta Varaa. Syötä omat tietosi, valitse noutokirjasto ja napsauta painiketta Jatka. Nyt näytölle ilmestyy luettelo valitsemasi lehden numeroista. Valitse haluamasi numero ja napsauta painiketta Lähetä.

Voit varata useita saman lehden numeroita peräkkäin, mutta jokainen niistä täytyy valita erikseen. Napsauta lehden nimeketiedoissa painiketta Muuta varausta ja valitse avautuvasta pudotusvalikosta vaihtoehto Tee uusi varaus.