Pystynkö kaukolainaamaan tämän Ohjekirjan ( EVINRUDE SERVICE,REPAIR HANDB. : 40 TO 140 HP 1965.) ISBN: 0892872187

Kysytty

Hei
Pystynkö kaukolainaamaan tämän Ohjekirjan ( EVINRUDE SERVICE,REPAIR HANDB. : 40 TO 140 HP 1965.) ISBN:

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä kirja löytyy Pirkkalan kunnankirjastosta ja Kuopion Varastokirjastosta:

Evinrude service : repair handbook. 4. ed., 1982

Kirja on oikea, mutta vuosiluku ja ISBN eivät täsmää. Nettikaupassa on kuitenkin myynnissä tällä samalla ISBN:llä kirja, joka on julkaistu vuonna 1983, ja joka kattaa vuodet 1965-1982:

http://www.abebooks.co.uk/9780892872183/Evinrude-Service-Repair-Handboo…

Jos tuo vuonna 1983 julkaistu kirja on etsimäsi, voit kaukolainata sen lähikirjastosi kautta. Vuoden 1965 painosta en onnistunut Suomen kirjastoista löytämään. Kotikuntasi kaukopalvelun kautta voit kysyä myös kaukolainauksesta ulkomaisista kirjastoista.