Projektisuunnitelmia terveydenhuoltoalaan liittyen?

Kysytty

Projektisuunnitelmia terveydenhuoltoalaan liittyen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi seuraavista teoksista voisi olla hyötyä:
NIMEKE Kunnallisen sosiaali- ja terveydenhuollon tavoitteet--valtakunnallinen suunnitelma sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämisestä vuosina 1998-2001,Edita 1997 TEKIJÄ Espoo. Sosiaali- ja terveystoimen toimiala Espoon kaupungin vanhuspalvelujen kehittämisohjelma 1995-2000 (2010) NIMEKE:Suunnitelma sosiaali- ja terveydenhuollon tilastojärjestelmäksi Sosiaali- ja terveysministeriö, Helsinki, 1993, TEKIJÄ Helsinki. Terveysvirasto Priorisointi Helsingin terveydenhuollossa / Arja Järvinen [... et al.]Helsinki, 1993, NIMEKE Kunnallisen sosiaali- ja terveydenhuollon tavoitteet ja toimintaperiaatteet--valtakunnallinen suunnitelma sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämisestä vuosina 1994-1997 TEKIJÄ Varunki, Pirkko Fyysisen hoitoympäristön suunnittelu ja siihen liittyvä hoitofilosofia--tapaustutkimus tilahankkeen suunnittelusta Helsingin terveysviraston avoterveydenhuollossa , Helsinki, 1990 |NIMEKE/TITEL: Valtakunnall[i]nen suunnitelma sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämisestä vuosina 1989-1993 |NIMEKE/TITEL: Suunnitelma väestövastuuperiaatteen mukaisen toimintamallin kehittämisestä ja käyttöönotosta Leppävaaran palvelupiirissä / Terveyskeskuslääkärin työn kehittämisprojekti LEVIKE [Espoon kaupunki], Espoo, 1988, |NIMEKE/TITEL: Terveydenhuollon henkilöstön suunnitteluun vaikuttaneet lainsäädännön muutokset ja henkilöstön määrän muutokset 1965-1985 Valtion painatuskeskus, Hki, 1988 TEKIJÄ Punnonen, Heikki Parempaan suunnitteluun, 1988 TEKIJÄ:Tuomola, Seppo Terveydenhuollon suunnittelu, 1982 NIMEKE: Sairaaloiden tuottavuuteen vaikuttavia tekijöitä, 1990.

Mikäli tarvitset muuta tai uudempaa materiaalia, kannattaisi kääntyä terveystieteiden keskuskirjaston puoleen, http://www.terkko.fi