Otsikko
Pikku Kakkosessa oli arvausleikki (Arvaa mitä tehdään) jota näytettiin 1997. Olen yrittänyt etsiä jaksoja mutta en niitä onnistu löytämään mistään, voisiko ne…

Kysytty

Pikku Kakkosessa oli arvausleikki (Arva mitä tehdään) jota näytettiin 1997. Olen yrittänyt etsiä jaksoja mutta en niitä onnistu löytämään mistään, voisiko ne jostain vielä löytyä? Olen löytänyt Ylen Elävästä arkistosta kyllä Arvaa mikä ammatti ja Arvaa mikä eläin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jari Sirniön kirjoittama ja ohjaama Arvaa mitä tehdään -sarja on katsottavissa Radio- ja televisioarkiston katselupisteillä. Sarjassa on 40 noin kahdeksanminuuttista osaa ja sitä esitettiin vuosina 1997 ja 2001 Pikku Kakkosessa.

Alla olevasta luettelosta näet Radio- ja televisioarkiston katselupisteiden yhteystiedot.

https://rtva.kavi.fi/cms/page/page/info_katselupisteet

2 ääntä

Kommentit

Katselupisteitä on siis useita Helsingissä, sitten yliopistoissa siellä täällä - paitsi ei ainoatakaan Oulua pohjoisempana. Rovaniemelläkin on yliopisto!