Otsikko
Onkohan se Sauhu-Santtu omakotitalo tonttu ohjelma videossa tai dvd ssä? Kaupas tai kirjastos jossakin?

Kysytty

onkohan se Sauhu-Santtu omakotitalo tonttu ohjelma videossa tai dvd ssä? Kaupas tai kirjastos jossakin?

Vastaus

Vastattu

Sauhu-Santtu -sarjaa esitettiin alun perin Pikku Kakkosessa vuonna 1998. Se on esitetty uudelleen vuonna 2008. Sarja oli katsottavissa Yle Areenassa, mutta se on poistunut 10.3.2022. Sitä ei tällä hetkellä pysty katselemaan missään, koska se ei ole katsottavissa myöskään RTVA-katselu- ja kuuntelupisteissä, eikä siitä ole tehty DVD-julkaisua. Voit toivoa sarjan palauttamista Areenaan Ylen palautekanavan kautta.

Lähteet

Sauhu-Santtu -sarja: Sauhu-Santtu – kotitonttu seikkailee 1990-luvun lastensarjassa | Elävä arkisto | yle.fi

Yle Areena: K1, J1: Puuhellan uusi asukas | Sauhu-Santtu | Yle Areena

RITVA-tietokanta: Ohjelman tiedot : RITVA-tietokanta (kavi.fi)

YLEn palaute (toive ohjelmista): Asiakkaiden Service Portal - Customer Service (yle.fi)

1 ääntä

Kommentit

Vastaus on osittain virheellinen. Kuten Ylen omaa tuotantoa olevat TV-ohjelmat noin yleisestikin, myös Sauhu-Santtu on katseltavissa RTVA-katselu- ja kuuntelupisteissä - ei vain tuon vastauksessa annetun linkin kautta. Valitsemalla "Järjestä"-valikosta vaihtoehto "Lähetysaika (vanhin ensin)" sen sijaan löytyy: https://rtva.kavi.fi/program/searchAjax/?seriesSearch=&search=Sauhu-San…

Mutta kuinkahan? kun koitin ei vissiin toimikkaan