Minä vuosina Kuopiossa on ollut Pikku Kakkosen näyttely ja olisiko tarkkoja päivämääriä saatavilla?

Kysytty

Minä vuosina Kuopiossa on ollut Pikku Kakkosen näyttely ja olisiko tarkkoja päivämääriä saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pikku Kakkosen 40-vuotisjuhlanäyttely oli Kuopiossa  1.12.2017 - 29.1.2018. Lisää tietoa juhlanäyttelystä Ylen sivuilta:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/03/06/pikku-kakkosen-juhlanayttely-kutsuu-leikkimaan

Muista näyttelyistä Kuopiossa ei löytynyt tietoa.