Pidän kovasti Torey Haydenin kirjoista, mutta olen nyt lukenut ne kaikki. Osaatko sanoa, mitkä muut kirjat voisivat olla samantyylisiä?

Kysytty

Pidän kovasti Torey Haydenin kirjoista, mutta olen nyt lukenut ne kaikki. Osaatko sanoa, mitkä muut kirjat voisivat olla samantyylisiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastonhoitajakollegat ehdottivat seuraavia teoksia:

Dorrestein, Renate: Kivisydän (Like, 2000)
Gallego, Ruben: Valkoista mustalla (Sammakko, 2006)
Hannah, Kristin: Toivon järvi (WSOY, 2002)
Iversen, Portia: Outo poika (WSOY, 2008)
Pelzer, Dave: Pimeän poika (Otava, 2003)
Picoult, Jodi: Sisareni puolesta (Karisto, 2006)
Picoult, Jodi: Koruton totuus (Karisto, 2007)
Picoult, Jodi: Yhdeksäntoista minuuttia (Karisto, 2008)
Spungen, Deborah: Nancy (Gummerus, useita painoksia)
Williams, Donna: Ei kukaan ei missään: autistisen tytön ainutlaatuinen tarina (WSOY, 1993)

7 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Cathy Glassin kirjat ovat samantapaisia. Tosin niitä ei ole suomennettu.

Minä ehdottaisin Eija Reinikaisen kirjaa Leimatut lapset.