Julkaistaanko Suomessa japaniksi mitään kirjoja?

Kysytty

Julkaistaanko Suomessa japaniksi mitään kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Päätoimittaja Heikki Mallat Fin-Nippon –lehdestä kertoi, ettei hänen tiedossaan ole kustannusyhtiötä, joka julkaisisi Suomessa japaninkielistä kirjallisuutta.

Helsingin kaupunginkirjastosta Pasilassa löytyy japaninkielinen kokoelma, johon sisältyy myös suomalaisten kirjailijoiden kirjoja japaniksi.
http://www.lib.hel.fi/Page/28260a68-aa56-41c8-9061-30d450cb37e6.aspx?an…

0 ääntä

Kommentit

Linkki ei auennut