Otsikko
Paljonko kirjastokortin uusiminen maksaa? Minulta on anastettu edellinen kortti. Olen ilmoittanut tiedon puhelimitse vastaajaan.

Kysytty

Hei,
Paljonko kirjastokortin uusiminen maksaa?
Minulta on anastettu edellinen kortti. Olen ilmoittanut tiedon puhelimitse vastaajaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusi aikuisten Helmet-kirjastokortti maksaa kolme euroa. Saat uuden kirjastokortin mistä tahansa Helmet-kirjastojen toimipisteestä odottaessasi. Ota mukaan henkilötodistus, passi, ajokortti tai kuvallinen Kela-kortti.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/HelMetkirjaston_…