Palautin viime viikolla Suuri Käsityölehden, joka oli myöhässä pari päivää. Maksoin samalla 40 sentin sakot, mutta tiedoissani näkyy tuo summa edelleen…

Kysytty

Palautin viime viikolla Suuri Käsityölehden, joka oli myöhässä pari päivää. Maksoin samalla 40 sentin sakot, mutta tiedoissani näkyy tuo summa edelleen maksamattomana. Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei !

Pahoittelen tapahtunutta, näin voi käydä vaikka kirjastoissa pyritään suureen huolellisuuteen. Lähikirjastossanne muistettiin teidän tapauksenne. Jos vielä jatkossa sattuisi samoin, niin kannattaa ottaa mahdollisimman pian suoraan yhteys ko kirjastoon.