Löytyykö teiltä tai myyrmäestä tiina tikkanen - psykoterapiaopas kirjaa?

Kysytty

Löytyykö teiltä tai myyrmäestä tiina tikkanen - psykoterapiaopas kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei !

Kyllä löytyy vanhempaa painosta vuodelta 98 sekä Myyrmäestä että Tikkurilasta, mutta kirjat ovat lainassa. Uudempaa painosta 2001 on vain Helsingin kirjastoissa, nekin lainassa, varausjonoa ei ole. Varaamalla (maksu 50 senttiä noudettaessa) kirjan saa joko verkkokirjaston www.helmet.fi kautta tai ottamalla yhteyden lähikirjastoon.