Otsikko
Pääsivulla näkyy linkki Library PressDisplay. Onko kirjastolla siis oikeus kyseiseen palveluun. Jos on niin kuinka sitä voi käyttää?

Kysytty

Pääsivulla näkyy linkki Library PressDisplay.
Onko kirjastolla siis oikeus kyseiseen palveluun. Jos on niin kuinka sitä voi käyttää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Library PressDisplaytä voi käyttää Kokkolan kaupunginkirjaston asiakastietokoneilla. Palvelua voi käyttää yhtä aikaa kolmelta eri tietokoneelta. Etäkäyttö esim. kotoa ei ole mahdollista.